Garantie, retour en klachten

Garantie
Consumenten die via de webshop van Kippendeur.nl een aankoop doen hebben drie jaar garantie na de aankoopdatum van een product. Bij een storing binnen deze periode wordt bekeken of de storing aan het apparaat of aan fout gebruik ligt. Ligt de storing aan het apparaat, dan proberen wij de storing via een telefoongesprek of e-mail te verhelpen. Indien nodig zorgen wij ervoor dat u als consument door de technische diensten van de leveranciers/fabrikanten benaderd wordt om het probleem op te lossen.

Retour
Als dat niet het gewenste resultaat oplevert, wordt het apparaat gerepareerd of vervangen. U kunt het defecte apparaat dan kosteloos retourneren aan de fabrikant, die u van een retourlabel voorziet.

Is de storing aan het apparaat veroorzaakt door fout gebruik, dan vervalt de garantie. Als u/koper het apparaat retourneert omdat het niet goed functioneert, maar na inspectie en controle blijkt dat het apparaat wel goed functioneert, dan zijn de portokosten van retourzending naar de fabrikant en de portokosten voor verzending terug naar u/koper geheel voor u/koper.

Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken te mailen naar info@kippendeur.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen
Scroll naar top